2012-07-05 @ 09:34:15

VAD HÄNDER

JAG DRÖMDE ATT JAG VAR I CHICAGO ELLER NÅT MED VICTOR OCH BMD&MADDE&JACOB OCH SÅ BARA SATT JAG PÅ NÅGON STENMUR OCH SÅ SATT DET EN KILLE MITTEMOT SOM VAR JÄTTELIK FLADDER OCH SÅ SADE HAN HEJ OCH SÅ VISADE DET SIG ATT DET VAR FLADDER
I USA
WTF
D E B O R A H - Vardag, foto & mode

Sv: Sony är svåra att hitta objektiv till, proffs-fotografer fotar bara med Nikon eller Canon..
Sony blir överhettad på bara några minuter när man filmar.

Men ja.. Sony a55 kostar typ 8995:-

Vill ju ha Canon 60D isåfall. Men den verkar inte vara nån jag kan utvecklas med? Vilken kamera ska jag ha istället? Nikon eller Canon? Och vilken isåfall?

astrid

haha ja ibland kan man minsann drömma de konstigaste drömmarna!!! xD
jag drömmer med massa knäppt + attt min mamma drömde i förra veckan att jag dog o.O

2012-07-07 @ 23:52:13

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign