2012-07-04 @ 11:28:58

TRI-X 2012

De flesta har väl redan sett alla bilder på Facebook, men de förtjänar att visas igen.

I vintras fick jag för mig att jag ville framkalla en film på egen hand. Madda rotade i ett skåp, gav mig en rulle Tri-X och sade "här har du en du kan ta!!" och så fotade jag sakta med säkert upp hela. På min skola har vi knappt några kemikalier kvar, men jag har en kompis på Mediegymnasiet som gav sin lärares telefonnummer till mig. Vi bestämde flera gånger om att jag skulle komma dit, men han hörde aldrig av sig när det väl gällde och vips var skolan slut och alla hade gått på sommarlov och jag lämnade helt enkelt in den på ett vanligt labb. Något jävla klantarsle tog dock hand om den, så den är heeelt förstörd (och så satte jag ett fingeravtryck på en ruta heh) men det får duga, bilderna blev ganska fina!
























Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign