2012-07-06 @ 11:05:56

TJA JAG STICKER TILL STAN NU



provade läppstift. ser ut som skit.
Lina | foto & kreativitet ♥

Jag tycker att du är rätt söt i läppstift :)

2012-07-06 @ 15:49:00
Lina | foto & kreativitet ♥s blogg
D E B O R A H - Vardag, foto & mode

Sv: Well. Sony'n är pappas.. Så behöver en egen kamera.

Med Sony'n blir det mycket brus i bilderna, dålig kvalité på bilderna när man fotar i mindre ljus..
Sen när man ''höjer'' ljuset, så ser bilderna helt fake-fail ut. :/

Jasmin - The dream of being famous!

Hej hur har din sommar varit hittills?? :)
-
Har en tävling dör du kan vinna en länk framför 500-600 läsare! http://jaasses.webblogg.se/2012/july/tavling.html#comment (direkt länk)
-
Kommentera det på min blogg annars får jag ju aldrig ett svar på frågan! :P (allt det där med den nya blogg.se designen och så :) )

Sherlock

Sluta se så sexig ut!!! xD

2012-07-08 @ 23:59:21

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign