2012-07-01 @ 20:49:42

sommarlov och sånt

hai. har hunnit med en maaaaassa oviktiga ovettiga grejer. träffade märta idag, det var fint.

och hur kommer det sig att alla "normala" fjortisar på internet har "normala" namn, men så fort man går in på hipster- och popar-delen av internet ska alla heta märta och astrid och cornelius och whatnot? åh älskar att jag bara umgås med esteter.

jag har varit ensam hemma i helgen och inte gjort något vettigt på hela veckan. jag har tittat på så fruktansvärt mycket film, knappt lämnat sängen. scannat in båda rullarna också så bilder kommer dyka upp efter hand. åh och min mor har hållt en föreläsning i norge och köpte med sig choklad hem till mig <3 och nu ska jag fortsätta vara ovettig och titta på game of thrones.




Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign