2012-07-11 @ 19:49:18

resor och så

jag är så kär i min telefon. det var verkligen verkligen värt all skit jag gått genom för det. #ilandsproblem
juste jag har en biljard nya appar. thepassingoftime@instagram, pixled@rumble och pixled@drawsomething. och så har jag imessage såklart för den som känner för att skicka en massa skit till mig.

FÖRUTOOOOM. jag ska åka iväg till skåne i en vecka nu, jag har kontantkort och därför bara 3g 30 dagar i taget och farmor&farfar har ingen dator, än mindre trådlöst internet. men hey jag får träffa farmor, och så ska jag till köpenhamn, och om en vecka åker jag till borås!! måste dock börja packa mer än att slänga i lite tröjor nu heh. vi hörs om typ två veckor!!

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign