2012-07-22 @ 22:22:20

"mitt körkort! det smakar precis som jag drömt att det skulle göra!"

"han bet mig i smalbenet idag. tre gånger. seriöst, victor, det är något fel på dig."
"men... victor? jag trodde du pratade om carl! the fuck is wrong with you, man?!"

EH. jag har varit i kristianstad, en liten håla utanför kristianstad, lund, malmö, köpenhamn, på en bänk i alvesta i en timme, borås, världens mysigaste säng och slutligen tre timmar buss hem, efter en och en halv vecka. jag har varit på pissdåligt humör, varit arg och ledsen på allt och alla, jag har varit så lycklig så det känns som att inget annat existerar och jag hade görna stannat precis där och då för all framtid. jag har tittat på alldeles för mycket svampbob, ätit alldeles för mycket av farmor asgoda mat, handlat kläder och världens finaste plånbok och jag har köpt konsertbiljett till JACK WHITE. jag har tittat på kattungefilmer på internet, jag har pussats, jag har träffas kusiner, jag har trots allt haft det ganska bra. och tagit en massa iphonebilder som jag inte orkar importera för att det ska vara helt fucking omöjligt med en mac.

och nu ska jag DUSCHA och mysa framför fringe och vara lite ledsen i en tom säng.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign