2012-07-03 @ 14:39:11

asdfg

ååååh vad jag har varit sååå vettig senaste tiden. tänkte att jag borde gå ut och springa eftersom jag inte har gjort det sedan typ april men alltså DENNA SATANS VÄRME. gick till ica idag, det ligger knappt en kilometer bort, höll på att avlida. ligger utslagen halvnaken i sängen med vidppet fönster dagarna i ända. min kropp får överleva utan att jag är superhurtig.

BRA GREJER SOM HÄNDER är att jag ska åka till norrköping och se wes andersons nya film idag, och att min kära sofia just berättade att maskinen kommer till motala i juli och att det förhoppningsvis inte är artonårsgräns. inte för att jag lyssnar så mycket på dem, men hallåååå, se frej larsson irl ju :D:D och så har jag betat mig genom hela andra säsongen av game of thrones och halva tredje säsongen av fringe för jag gör inget annat om dagarna.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign