2012-07-02 @ 01:14:30

angående öron

som jag skrev köpte jag alldeles för stora pluggar för ett tag sedan, men det tog inte många dagar innan jag började fundera på – hur stora är egentligen kulorna i mina ringar (bcr, ni vet)? efter att ha jämfört med pluggarna och snokat runt på internet insåg jag att nämen jooo, de är ju faktiskt också fem miliimeter och då är det bara att fortsätta deadstretcha tills jag kan trä kulan genom hålet!!

så till slut idag, med mycket våld och olivolja, sade det poff så gled hela ringen smidigt genom örat. har fortsatt pilla hela dagen och jag har så fruktansvärt ont och det är så svullet att jag inte lär klara det imorgon men ååååh jag är glad. på fredag går jag och säger hejdå till ringen och hej till baby plugg.
astrid

haha grattis!! ^^)

2012-07-02 @ 14:12:03
astrids blogg
Neha

Jag älskar min K-5!

2012-07-02 @ 19:19:07
Nehas blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign