2012-07-23 @ 14:34:58

ajfånbilder

åh jag älskar mig själv ibland. jag var i söderköping idag, gick till smultronstället (omnomnom, och det var varken dåligt väder eller lång kö, hurra) och lyckades hitta en glass som var tillräckligt liten för att inte vem som helst skulle få magont och ångest. det var ingen hemma när jag kom tillbaka, så jag låste upp och gick in och så fort jag satte en fot inomhus snubblade jag på en sko och ramlade ihop på hallgolvet. jag är duktig ibland.

i alla fall, jag har som sagt som första gången i mitt liv skaffat en mobilkamera. mycket är bajsredigerat i instagram, ännu mer är egentligen bara skärmdumpar från svampbob och resten har jag varit för lat för att göra något åt i photoshop. have fun.









Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign