2012-01-10 @ 18:45:37

yay färger


Såg ut ungefär såhär idag. Imrgon har jag första idrottlektionen för i år och fuck off. Har tappat allt av den alldeles fantastiska konditionen jag hade innan jag slutade spriga när det blev pisskallt i oktober. Får hoppas att jag överlever, i annat fall ska ni veta att jag tycker väldigt mycket om er. Jag har också näst sista graklektionen någonsin och det suger ännu mer för grak äger. Får klämma in lite eget pyssel i trean och göra grejer hemma istället. Och herrejävlar vad jag måste sluta skjuta upp historian nu, BAI.

(Tittade för övrigt på Lost igårkväll, det funkade här hemma. Herregudherregudherregud vad det är bra. Dör.)
tina

gah du är så söt jag dör!

2012-01-12 @ 20:43:06
tinas blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign