2012-01-04 @ 23:17:53

Om lördagen och colaberoende


Hai. Gick lös med en sax en eller två eller tre gånger. Det går inte precis SNABBARE att få fetingsnedlugg om jag ska hålla på att klippa av den hela tiden, men förhoppningsvis blir den lite jämnare och mer lätthanterlig nu i alla fall.

Har haft en asmysig vecka i Borås hur som helst! Firade nyår hemma hos BMD för andra året i rad och medan Facebook svämmas över av partybilder och jag fick lite söta fyllesamtal satt jag nergrävd i en soffa med världens bästa pojke, åt marängsviss, såg på Life of Brian och spelade Alfapet. Jag är helt enkelt jävligt cool.

Annars har jag mest sovit, sett nya Sherlock Holmes, irrat runt på stan med en ganska frustrerad Victor (♥), degat hemma och ätit pizza och sett dåliga filmer, legat vaken och pratat om allt och ingenting till väldigt sent, fått mindre sammanbrott när vaniljcolan var slut både på ICA och Coop, pussats och haft det sådär asbra som det ska vara.

Så just nu är det vanlig söndagsmelankoli även om det inte ens är söndag och det faktiskt är ganska skönt att vara hemma i Linköping igen. Jag botar det med müsli och vaniljcola (painksmsade far direkt och han var jättegullig och köpte hem h3h3hh3h3hh3) och Lost.







Klaes

Åh nejmen hej och tack! :) Ditt hår är supermega fint :((( kramm

2012-01-05 @ 19:15:40
Klaess blogg
tina

fint hår!

2012-01-06 @ 21:23:58
tinas blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign