2012-01-25 @ 21:02:44

måndag tisdag onsdag

Ååååh. Det är en väldigt speciellt känsla dagen innan studiedagar. Ingen stress av att somna tidigt för att inte hamna i zombiemode, faktiskt hinna med att göra ingenting och sedan ha huset för sig själv hela dagen. Bara chilla runt. Jag ska dock hinna tvätta ikväll, och läsa instuderingsfrågor till två jävla prov nästa vecka, sedan ska jag bara titta på Hot Fuzz och lägga beslag på sista iten av chokladkakan här hemma och LÄSA. Har äntligen lyckats komma någon vart med 1Q84. Och på fredag är historian inställd så jag åker en och en halv timme tidigare till Victor. whooooooo

Och appropå ingenting, jag köpte en brynskugga för ett tag sedan. Jag brukar inte bry mig vidare mycket om smink, förra året gick jag osminkad i två månader när min foundation tog slut, men det här alltså. Herrejesus vad det här ser ascoolt ut.






Och sist av allt: jag har äntligen beställt ett par hörlurar efter att mina förra gick sönder typ i november. Ett par vita från Koss blev det. Lite Placebo och Kill Hannah och en skiva som förtjänar ett helt inlägg för sig själv också OCH: SISTA SÄSONGEN AV LOST. Jag kan väl knappast jämföra mig med folk som tittat sedan starten och snällt fick vänta en vecka på att varje nytt avsnitt skulle komma och sedan allt exploderade för i sista avsnittet (vad jag har hört är det hur bra som helst) men jag sitter som på nålar, fy fan vad spänd jag är. Åååååååååh.
tina

behöver knappast påpeka hur k00l du är

2012-01-27 @ 21:47:29
tinas blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign