2012-01-20 @ 21:26:38

ovettigt inlägg

Jag har inte gjort någonting alls sedan sist. Så, nu är det avklarat.

Så istället tänkte jag skriva om något som kommer få Victor att bli helt galen; bodymods. Jag har en hel del planerat, men bara relativt diskreta grejer, inget som kommer få mig att sticka ut supermycket.

Först ut: TÖJNINGAR. Töjda örsnibbar är något av det absolut snyggaste jag vet (och får Victor att gråta blod (:D)). Egentligen får jag inte göra någonting alls "i ansiktet" förrän jag är arton (inom parantes eftersom min syster piercade helix när hon var typ femton och sedan när hör örsnibabr men inte resten av öronen till ansiktet?) men då jag hade så gott som helt igenväxta hål för ett halvår sedan och det bara är ett halvt år till kvar innan jag blir 18 har jag smygstartat. Nu får jag igenom tredubbla örhängen, gissar på att det är 2 mm. En och en halv centimeter eller så hade jag tänkt stanna på.

Nästa rubrik: PIERCINGAR. Nästan alla piercingar är snygga på rätt person men efter noga övervägningar har jag insett att nä, jag skulle inte bli särskilt snygg i det mesta. Läppiercingar skulle inte funka alls, septum skulle också bli fult, ögonbryn har jag aldrig gillat, earl kan jag inte ha eftersom glasögon är förjävla snyggt, och så vidare. Det enda jag kan komma på som jag tror jag skulle kunna passa riktigt bra i är smiley. Jag vet att den vandrar direkt, skaver på tänderna osv osv men vad fan. Det är värt det. Kinderna skulle också kunna funka, även om jag är rätt tveksamt, speciellt på grund av ärren man får.


Och sist men inte minst: TATUERINGAR. Jag tänker inte göra något jättegay som svalor eller fjädrar eller carpe diem eller tribaler i svanken. Usch. Dödsrelikerna är jag dock ganska säker på att jag vill ha, jag har älskat Harry sedan jag var sex bast och det är nog det enda väldigt oorginella jag inte tycker är helt fruktansvärt. Ovanför det nummer fyrtiotvå i någon flashig stil, också det hyllning till en av de underbaraste böcker som skrivits, awesomeface because of reasons och kinesiska (eller japanska? lite gulligare liksom) tecken för mat. Alla andra tatuerar in "kärlek", "hopp", "tro" och sådant äckelpäckel. Men jag gillar mat. Och så tänker jag göra en till som är sådär djup och symbolisk och jättejättejättesupermegagay att jag inte har berättat om det för någon alls.


(jag ritar snyggt på plattan, ohja)

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign