2012-01-15 @ 22:50:15

Helgen, Radiobread och älskade Napoleon

Gick till skolan i jättegulliga hårspännet, epic snedlugg, superfluffigt hår, steampunk-halsband, kjolen, lårhöga strumpor och Docs. Gulligt. Historialäraren, enda lektionen jag hade, var förkyld, så genomgången om provet vi ska ha om tre veckor blev inställd för andra lektionen i rad. Stannade och pratade lite om uppsatsen, fick bögmycket instuderingsfrågor och gick iväg till stan.


Gick lös på Bengans. Var fett hipster och köpte Radiohead, Beatles och bob hund. Och en Harry Potter-almanacka. Hämtade herr Piktår.


Gick hem till mor. Lagade mat, fick den bästa present jag någonsin har fått (bättre än kaninlampan, allvarligt) och somnade alldeles för tidigt för att vara en vanlig fredag. Min dygnsrytm fuckas ur bara jag är i närheten av den där killen.


Gjorde absolut ingenting dagen efter. Diskade allt från dagen innan, åkte hem till far. Tittade på The Usual Suspects. Victor spillde ut saft. Skulle bara vila lite klockan tio, vaknade av att Victor skrek "klockan är tolv!!" Där ser man.


Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign