2012-08-30 @ 17:36:05

vara social och sådär

gick till skolan med robin idag. han tyckte att vi kunde springa tillsammans någon gång. om jag ska sluta springa ensam borde jag kanske se till att jag inte är så fruktansvärt jävla dålig så så fort jag kom hemstack jag ut i skogen för tredje gången på en vecka. holy fuuuuuck vad dålig kondition jag har, för att inte tala om att benen värker som fan. nu kan jag åtminstone skyll ifrån mig så på att jag kommer vara upptagen så jag får vila i en vecka höhö. just precis u är det dags för hallonyoghurt, müsli, banan, kakor och futurama. hurra.

imorgon är det, äntligen efter en massa krångel och uppskjutning, dags för nollning och det kommer bli askul. dagen efter kommer piktår till linköping och vi ska hem till min syster för en mini-kusinträff. ska mest vara hemma och göra ingenting innan tisdag som kommer bli en väldigt fin dag och sedan är det inplanerat att träffa elsa, åka till stockholm och se jack, fylla år och sånt och träffa andra halvan av släkten. yay!

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign