2012-08-07 @ 14:18:58

slickar hela staden som en fuktig kall tunga

victor är på jobbet och jag är ensam här. tog faktiskt bussen ut dit i fredags, och träffade madde i stan igår, men jag ville ha en enda dag ensam instängd på hans rum, med världens mysigaste säng och några hundra gb film. röjde upp lite på golvet, sängen och skrivbordet imorse eftersom han inte är världens bästa på att städa men skckade ett sms om att han tänkte rensa lite idag. och så började det ösregna och jag har stått och tittat på det ett bra tag.

det är så förbannat fint. folk verkar hata borås för att det alltid regnar, men jag gillar det. har alltid gjort. älskar att lyssna på regn, tycker till och med om att vara ute i det. funderade en liten stund på att gå ut nu, men för det första har jag glasögon och för det andra lär det vara pisskallt. jag stannar inomhus med terminator 2 istället.

jag har blivit jätteduktig och börjat fota mer, både med ajfån och systemis, men victor har inte photoshop och grejer så det blir bara text idag. HEIDÅ.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign