2012-08-12 @ 21:31:42

pang på pungen i portugal


hei. det här är victor. gissar att de flesta vet vem han är eftersom jag knappt har skrivit om något annat de senaste två åren. för det mesta är han ganska fin, men ibland tar han fisheye-bilder på sig själv. typ den här. han brukar gnälla väldigt mycket när jag inte bloggar och då brukar jag skrika tillbaka att jag inte har något att skriva om och då brukar han rabbla upp lite obscena saker jag kan ta upp här. tror jag låter bli det, faktiskt.

det är ett jävla helvete att det här eländet ska bo så fruktansvärt långt bort och det brukar göra mig lite ledsen, men idag är jag glad, för imorgon kommer han hit. lite mindre glad kanske över att jag måste städa rummet rätt ordentligt för det är inte så mysigt här, men fortfarande glad. jag tror dock jag ska skjuta upp städningen en dag till, gå ner och äta mackor och titta på en av alla biljarder filmer jag har laddat ner senaste veckan.

JAG VET ATT DU KOMMER LÄSA DET HÄR SÅ JAG ÄLSKAR DIG VÄLDIGT MYCKET ÄVEN OM DU ÄR DUM I HUVUDET IBLAND. <3

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign