2012-08-27 @ 20:42:47

jag vet att jag är hipster menjagorkarliksomintebrymig

det här med ytliga grejer.
typ utseende.
och kläder.
det känns som att jag tappar mer och mer av att se någotsomnär originell ut men det känns helt okej. har alltid propagerat för att MAN MÅSTE VÅGA SE UT SOM MAN VILL OAVSETT VAD ANDRA TYCKER oavsett om ens pojkvän ger en mördarblick så fort man nämner creepers och ser ut att vilja dö så fort man pillar på sina örsnibbar.
CREEPERS.

jag vill så fruktansvärt gärna ha creepers. svarta i mocka är så jävla vackert. fuskmocka såklart, känner att jag borde skärpa mig lite på den fronten, speciellt efter att ha impulshandlat en plånbok i äkta läder för att den var skitsnygg för ett par månader sedan, höh. det är dock väldigt mycket som står i vägen, bland annat att jag inte ens vet om jag kan gå i dem, vissa säger att de är jättelätta att gå i och andra att de måste trippa fram för att inte ramla och typ dö. och så är det ju det här med äkta mocka också, om man inte ska ha h&ms hemska plastiga kopior med fruktansvärt utseende och form finns det vad jag vet inte i särskilt många fysiska affärer, och där det finns är det allra oftast bara äkta läder och mocka, vilket betyder att jag måste köpa över internet, vilket leder till nästa problem. jag vill verkligen inte köpa skor på internet. jag vet inte vad jag ska ha för storlek, och om jag måste köpa från ebay eller en utländsk affär kommer det antagligen vara lite sådär med att kunna skicka tillbaka om de inte passar. och så sist; priiiset. det är ju så fruktansvärt jävla dyrt. men snygga är de.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign