2012-08-23 @ 19:54:38

hurtbulle

när jag slutade tvåan och därmed också idrotten bestämde jag mig att nä nu jävlar MÅSTE jag ju jogga eftersom jag inte blir påtvingad någon motion längre. sen gjorde jag ändå inte det men det är en annan historia. tog en paus på några månader och i fredags var första gången sedan typ april som jag lyckades kravla mig runt hela elljusspåret utan att gå en enda meter. tänkte ge mig ut i måndags igen, det blev aldrig av. tänkte ge mig ut i tisdags, det blev aldrig av. tänkte ge mig ut igår, men det regnade hela dagen. tänkte ge mig ut idag, men det är pisskallt och blåser. fuck it, jag tar det i helgen. eller aldrig.

ALLTSÅ DENNA MOTIVATION SOM ÖVERHUVUDTAGET INTE EXISTERAR. i tvåan hade jag ju hotet om ig i idrott, men det lyckades jag ju klara, i fredags hade jag en victor som blängde surt på mig tills jag bytte om och stack ut. borde ju i alla fall göra något annat vettigt om jag inte ska springa, typ plugga matte eller planera projektarbete (jag gillar skolan, okej) eller åtminstone lyssna genom högen med typ fem album som jag har köpt under sommaren och fortfarande inte lyssnat på (inklusive kents nya........ till mitt försvar har jag knappt lyssnat på dem på ett par år för att förra skivan var fucking värdelös). men jag har tre och en halv säsong av futurama och nio filmer på hårddisken så det får också vänta.

åh nu orkar jag inte med mig själv för jag hatar folk som bloggar om att träna, eller skriver på facebook eller instagram eller vad som helst. det finns inget som helst annat än skryt i det. "tihihihi idag hängde jag på gymmet i två timmar och sedan stack jag ut på en uppfriskande joggingtur på två mil och sedan kom jag hem och åt kessella och proteinpulver och spädbarnsblod kolla vad bra jag är visst är jag duktig snälla ge mig bekräftelse :------))))))" AAAAAARGGHHHHH. okej. oavsett hur mycket jag börjar träna (hahahahhahahahahahahahahahahha) kommer jag aldrig skriva om det. och fuck dieter, jag äter hur mycket choklad jag vill.

det här är mira. hon är söt. och jämfört med henne är jag riktigt vältränad. :D

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign