2012-08-21 @ 20:34:50

frågor-och-sådär

1) Put your iTunes on shuffle. Give me the first 6 songs that pop up.
jag vill inte skämmas alltför mycket, så jag tar bara min bra-grejer-lista höhö.
bring me the horizon - home sweet hole
slagsmålsklubben - tjeckien, slovakien och tillbaks igen
kill hannah - don't die wondering
markus krunegård - dystra utsikter (hehehe)
kill hannah - why i have my grandma's sad eyes
bring me the horizon - death breath

MYCKET VARIATION HÄR.
2) If you could meet anyone on this earth, who would it be?
alltså, herregud. vad är det för fråga. sonny moore skulle ju vara jävla fint, men... MORRISSEY. morrissey, alltså. det ni. mat devine verkar vara så himla fin också och en privat pratstund med annika norlin skulle inte vara helt fel.
3) Grab the book nearest to you, turn to page 23, give me line 17.
men, ååååh, så har jag för en gångs skull inte en miljard böcker som ligger och dräller. vi tar min favoritbok istället. "fönstret." öh.
4) What do you think about most?
dåliga saker. människor jag tycker om. skolarbete. saker jag vill fota, saker jag vill skriva, saker jag vill rita.
5) Ever had a poem or song written about you?
HAHA. tror inte det, va. eller, min älskade victor skrev en dikt om snor som var delvis riktad mot mig en gång.
6) Do you have any strange phobias?
GÄSS, fy fan. jag är helt livrädd för utomjordingar också. annars är det bara lite vanliga tråkiga.
7) What's your religion?
ateism. sympatiserar till en viss del med satanism, men inte tillräckligt för att jag någonsin skulle påstå att jag är det.
8) If you are outside, what are you most likely doing?
tar mig till/från skolan, höh. eller joggar, för att jag försöker ta mig i kragen lite.
9) Simple but extremely complex. Favorite band?
extremt komplex ja herregud. jag älskar bob hund. jag tycker väldigt mycket om bring me the horizon också, och dunderpatrullen, och katten skogmans orkester, och placebo, och skrillex, och the smiths. kill hannah har så fruktansvärt fina fans att de förtjänar att nämnas här. men mitt slutgiltiga svar får vara något så hipster som omfs!
10) What was the last lie you told?
"det är okej"
11) Do you believe in karma?
nej. klart man kan hoppas lite ibland när man stöter på överjävliga människor, men... nope. inget som helst övernaturligt finns någonstans.
12) What does your URL mean?
"the passing of time leaves empty lives, waiting to be filled" mest för att denna blogg skapades under en period då jag kände sådär om det mesta.
13) What is your greatest weakness; your greatest strength?
största svaghet? oh god, det ska vi inte ens ta upp. och så tillhör jag den där lite för stora delen av världens befolkning som inte klarar av att peka ut något bra med sig själv. jag är i alla fall en jävel på att plocka + måla ögonbryn.
14) Who is your celebrity crush?
aaaaaaaaah sonnysonnysonny min älskade fina sonny <3 morrissey för trettio år sedan var inte så dum han eller, höh.
15) How do you vent your anger?
isolation, gråta ut hos victor, göra-dåliga-saker-man-inte-ska-göra.
16) Do you have a collection of anything?
skivor haha! börjar ha väldigt många nu tänker tvinga mig själv att börja handla mer vinyler. harry potter-böcker, jag har alla svenska men bara en engelsk hittills, och så alla filmer. tänker börja köpa mer film nu också.
17) Are you happy with the person you've become?
ibland. eller, jo, det är jag. klart det finns massor som behöver FÖRBÄTTRAS, men allt jämfört med högstadiet är gudomligt perfekt.
18) What's a sound you hate; sound you love?
TÅGDÖRRARNA PÅ ÖSTGÖTAPENDELN JESUS KRISTUS BYT UT TÅGJÄVLARNA NÅGON GÅNG DET KÄNNS SOM ATT MINA TRUMHINNOR SPRICKER VARJE GÅNG DE ÖPPNAS. när man ligger invirad i ett täcke mitt i natten och en trevlig människa viskar "jag älskar dig".
19) What's your biggest "what if"?
tänk om jag aldrig hade flyttat från nyköping? även om jag tvivlar på att någon vet vad det innebär haha.
20) Do you believe in ghosts? How about aliens?
spöken? haha, nej. aldrig gjort. aliens? holy fuuuuuuuck take it away from me
21) Stick your right arm out; what do you touch first? Do the same with your left arm.
höger: min faders wacom. vänster: fönsteeer och så min lilla kära kanin.
22) Smell the air. What do you smell?
kött. eller, ah, mat i alla fall. det luktar inte tillräckligt illa för att vara kött.
23) What's the worst place you have ever been to?
4CHAN eller nä jag vet inte. linghemsskolan är inte ett så jävla trevligt ställe. eller nej nu vet jag, MÖG-RUMMET HOS VICTOR. lycka till att ha det färdigrensat när alla flyttar.
24) Most attractive singer/s of your opposite gender?
höhöhö. sonny moore, morrissey-för-trettio-år-sedan och oliver sykes.
25) To you, what is the meaning of life?
något syfte med hela vår existens tror jag inte på, jag tror på slumpen. men det handlar väl mest om att hitta sig själv, lära sig sluta lyssna på vad andra tycker, känna sig tillfreds med sig själv och tycka om vad man gör.
26) Do you drive? If so, have you ever crashed?
lol nope, har aldrig suttit i ett förarsäte ens.
27) What was the last movie you saw?
guldkompassen. eller, ah, har sett de första tjugo minuterna av den och den är inte hälften så bra som böckerna. innan dess despicable me!
28) What's the worst injury you've ever had?
ööööh. lyckades med konststycket att bryta foten precis när jag hade börjat kunna gå igen efter en operation. har ett mysigt köttsår på armen som kanske inte räknas som skada. x antal skärsår på benen eftersom jag inte är så duktig på att raka mig.
29) Do you have any obsessions right now?
sista säsongen av fringe börjar om en månad!!! *fangirlar*
30) Ever had a rumor spread about you?
inte en aning. eller, jo, det har jag antagligen.
31) Do you tend to hold grudges against people who have done you wrong?
men, det är väl klart? ja, om någon sårar mig kommer jag självklart tycka illa om den.
32) What is your astrological sign?
jungfru.
33) What's the last thing you purchased?
HUMMMMMM. en subway-macka. sista vettiga var en vinyl-singel med the village people. eller, det sista VETTIGA var nog en tröja i finland.
34) Love or lust?
kärlek. alltid kärlek.
35) In a relationship?
wait what hänger det där ihop med förra frågan eller är det en fristående fråga eller vad? ja, jag är i ett förhållande, i alla fall.
36) How many relationships have you had?
höhö.
37) What is your secret weapon to get someone to like you?
men, haha. jag är inte så väldans bra på att flirta men jag lyckas tydligen skaffa vänner hyfsat snabbt. jag vet inte, le mycket, försök hinta med grejer som man vet att den tycker om, leta saker man har gemensamt så det inte blir pinsam tystnad när man försöker prata.
38) Where is your best friend?
jag tror detta kräver att man har någon man kan kalla för sin bästa vän. victor är hemma hos sig och liten ligger och sover på pappas säng.
39) What were you doing last night at 12 AM?
försökte titta på futurama men insåg att näää det här funkar nog inte jag tror jag sover nu.
40) Are you the kind of friend you would want to have as a friend?
hum. öh. women jo det hoppas jag.
41) You are walking down the street on your way to work. There is a dog drowning in the canal on the side of the street. Your boss has told you if you are late one more time you get fired. What do you do?
räddar hunden och hoppas på att chefen har lite medmänsklighet
42) You are at the doctor’s office and she has just informed you that you have approximately one month to live. a) Do you tell anyone/everyone you are going to die? b) What do you do with your remaining days? c) Would you be afraid?
jag skulle antagligen berätta victor och ingen mer, bara för att få alla bete sig normalt. alltså jag vet inte, det finns inte så mycket stora grejer man kan planera med en månads varsel. jag skulle vilja vara med victor hela tiden, jag skulle ta mod till mig att berätta för alla jag tycker om hur mycket jag tycker om dem (konstigt hur svårt det kan vara att göra något sådant med människor man känt i flera år) och nej, jag skulle inte vara rädd. jag är inte rädd för att dö.
43) What's a song that always makes you happy when you hear it?
du är discot i hjärta, bohemian rhapsody, kasta sten, bright lights, incompleting, the one armed boxer vs the flying guillotine.
44) In your opinion, what makes a great relationship?
när man inte är så jävla seriös hela tiden. jag vill kunna göra grimaser och berätta för victor hur mycket jag hatar honom. att prata. ständiga pyttesmå ord och handlingar av uppskattning. och att dela med sig av vad man tänker och känner.
45) How can I win your heart?
töjda öron <3<3<3 lol nä men. alla människor jag någonsin har känt någon som helst attraktion till har varit vitt skilda utseendemässigt. snagg eller hår som är längre än mitt, snortighta jeans som stoppar blodflödet eller superbaggy kläder. ansikten som ser snälla ut vinner alltid och definitivt absolut inte försöka charma mig, allt som inte kommer naturligt är bajs.
46) Can insanity bring on more creativity?
är inte sådant där typ vetenskapligt bevisat? alltså, vet inte riktigt vad folk jämför med. friska människor vet nte hur det är att vara sjuka och sjuka människor vet inte hur det är att vara friska. jag vet verkligen inte hur jag ska svara det här.
47) What is the single best decision you have made in your life so far?
"är det vi nu?" "ja"
48) What would you want to be written on your tombstone?
är det någon kristet skit tänker jag resa mig ur kistan och ta livet av mig
49) Give me the first thing that comes to mind when you hear the word "heart."
när man känner, fysiskt, att man älskar någon.
50) Basic question; what's your favorite color/colors?
turkos + mintgrön. rosa är fint men endast i kombination med de två föregående färgerna.
51) What is your current desktop picture?
kent. samma som jag haft sedan konserten. och det var för två och ett halvt år sedan. kanske dags att byta.
52) If you could press a button and make anyone in the world instantaneously explode, who would it be?
hahaha jösses vad ond man skulle kunna vara. inte för att verka bitter eller något men det finns nog en viss person.
53) What would be a question you'd be afraid to tell the truth on?
sådant här kan man ju inte svara på utan att ens det blir pinsamt.
54) You accidentally eat some radioactive vegetables. They were good, and what's even cooler is that they endow you with the super-power of your choice! What is that power?
amagad dat's some tough qweshions. superhyperintelligens, tror jag. ja, jag är töntig.
55) You can re-live any point of time in your life. The time-span can only be a half-hour, though. What half-hour of your past would you like to experience again?
med risk för att låta fjantig och övernostalgisk; någon gång under andra hälften av 10 mars 2010, med andra ord kentkonserten. allt var så jävla bra och okomplicerat och jag var lycklig. och så kent, förstås.
56) You can erase any horrible experience from your past. What will it be?
ergh. typ hela sjuan?
57) You have the opportunity to sleep with the music-celebrity of your choice. Who would it be?
det här är ju taskigt som fan om man är i ett förhållande så jag väljer den snälla tolkningen av "sleep with" och säger sonny moore hähä.
58) You just got a free plane ticket to anywhere. You have to depart right now. Where are you gonna go? 59) Ever been on a plane?
kina. ingen förklaring, bara det första som dök upp i huvudet. var som helst i kina skulle vara rätt häftigt.
60) Give me your top 5 hottest celebrities.
well de tre första har vi ju redan slätat ut. mary elizabeth winstead och natalie portman är söta som fan.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign