2012-08-25 @ 21:37:27

fitnessbloggen

idag var min pappa med i en tävling. han åkte till finspång och sprang sju mil. that's right, bitches: min pappa är sjuk i huvudet. så, även om jag lovade att inte skriva om det, kände jag mig, efter en hel dag utan att göra absolut någonting utan bara suttit instängd på rummet och tittat på film och ätit glass och melon, ganska tvungen att ta mig ut i elljusspåret på två kilometer. och jag släpade mig runt hela den här gången också. det är kul när man är så fruktansvärt otränad att man ser förbättringar för varje gång man springer. nu tror jag att jag behöver duscha, dricka saft och titta på ännu mer film, denna högst sociala lördagskväll. partey.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign