2012-09-21 @ 19:24:00

blergh



kapten röd må vara hur dålig han vill, det är fortfarande fint som fan när en total främling skickar den länken bara för att göra en glad.

I ALLA FALL, jag ska sluta vara *mystisk emo* nu hehe
jag har köpt ett nytt objektiv. femtio millimeter bländare ett komma fyra. det är fint som fan. jag har jobbat med projektarbetet och det kommer bli fint som fan så fort jag har börjat skriva. har gått och blivit förkyld också :D:D:D:D det är inte fint som fan. stannade hemma fån skolan i onsdags för att jag var helt slut och asdfgjfhg. tittat på monty python och donnie darko istället. skolan rullar på som vanligt och jag har till och med träffat emo på tåget. åh har inget vettigt att säga vet inte varför jag började skriva. har varit från victor i fem dagar, FEM DAGAR, och jag saknar honom så det känns som att jag ska gå sönder. bleh nu ska jag gå och umgås med världens bästa pappa för det är det roligaste jag har att göra.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign