2012-03-18 @ 22:08:23

patrik är söt

Hei världen. Jag mår ganska bra. Söndagsmelankoli, som alltid. Fattar inte riktigt hur jag står ut med det här när alla andra beter sig som att det är världens undergång om de måste vara ifrån sin pojkvän två veckor i rad. Det finns ingenting som är så underbart som att somna med hans armar runt mig och de där få dagarna där man får vara hur asjobbig man vill mot honom och pussas hela tiden gör att man står ut med all förbannad tid som han är tjugo mil bort. Bara att bita ihop och somna ensam några nätter till. </emo>

IALLAFALL. Tvingade mig ut i spåret när piktår hade åkt. Tog mig faktiskt runt hela idag och det är bara andra gången i år :3 Ett par pauser då och då för att inte kollapsa och spy upp alla inälvor, men det var inte mycket jag gick! Jävlarimig, nu ska jag klara konditionstestet och fixa ett G i idrott! JAG ÄR ASBRA.

Och Victoreländet har en förmåga att oavsett hur tidigt han somnar fortsätta sova till ~tre på eftermiddagen. Så medan han snusade så sött lullade jag runt på internet och hittade DET HÄR och nedanstående film och skrattade ganska så mycket.


Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign