2012-03-09 @ 21:01:34

Bäst i världen


Nu är inte jag i vanliga fall den där sortens människa som lägger ut bilder på sina underkläder på internet. Men nu har jag köpt de här och de är så fantastiska att de förtjänar en egen liten plats i min blogg. De är bekväma, abnormt färgglada, fluffiga av helvete och så gulliga att man vill kräkas regnbågar. De är inte de allra sexigaste trosor som någonsin har tillverkats och ingen mer än herr Bexell kommer någonsin få se dem på mig, men jag skiter i att vara snygg när man lika gärna kan ha kläder som skriker BITCH I'M FABULOUS.
astrid

gulliga:) hoppas herr bexell gillar dem lika mkt som du då ;)

2012-03-10 @ 16:35:08
astrids blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign