2012-08-08 @ 18:10:31

moozik

JAG ÄR HEMMA HOS MIN BEBIS IGEN, ÄNTLIGEN SLIPPER JAG PISSWINDOWS. <3
eller så är det bara vad jag intalar mig för att det inte ska vara lika pissigt att vara tillbaka i linköping.

när victor kom hem igår blev han superhurtig och plockade ur allting ur sin skitiga överfulla bokhylla som inte såg ut att ha blivit rörd vid på flera år. det var skitroligt, jag har alltid av någon outgrundlig anledning tyckt om att städa, rensa och organisera, MEN. lite lite lite ångest över hans skivsamling. egentligen borde jag inte bry mig, min egen samling är nästan dubbelt så stor och om allting fortsätter gå såhär bra kanske jag kan få snylta av hans magnifika album och singlar om några år, men han har alla dessa omöjliga-att-få-tag-på-skit-skivor. analoga stereoider, superlimiterade deadmau5-vinyler, västerbron & vampires... åååååh. vem som helst skulle nästan bli tårögd av hans skivor och det stack lite i bröstet att behöva ställa ifrån sig hans nya icke-officiella skrillex-vinyl-singel.

å andra sidan fyller jag 18 om en månad (nästan precis!! omgomgomg) och min bank är gullig nog att ge mig ett gratis visakort och ojojoj vad jag kommer slösa pengar på musik. först och främst koppla det till itunes och köpa lite laakso, ninjaspark och katten skogman och så skulle det vara väldigt trevligt att ha omfs! senaste album i fysisk form också (kanske en ny tygpåse också? nää, har redan för många. men de är ju så fiiina).

I ALLA FALL. jävlar vad jag kommer vara pank när jag har fyllt år.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign