2011-10-13 @ 19:51:51

torsdag



NI GÖR MIG LEDSEN. :<




Lite såhär såg jag ut idag. Känns som att jag aldrig har något annat än tre olika tröjor när jag väl orkar ta egopicz. Jag har fler, lovar. Och det känns verkligen som att jag borde bära ut min datorkartong snart.
Aurora

Aw, tack för kommentaren! Det var snällt. (Och oj, det var visst några dagar sedan)



Jag har använt denna (http://www.etsy.com/listing/64021150/absinthe-lips-lip-balm?ref=v1_other_2) sedan jag slutade med försvarets, den är faktiskt bra! Dock lite onödigt att beställa ända från USA så jag håller på för fullt att leta efter något som finns närmare.



Och JA, Röd är faktiskt ett av de bästa albumen. Det är något med hur det är uppbyggt, hur låtarna hänger ihop med varandra. (Känner alltid en viss samhörighet med andra Kentfans)

2011-10-21 @ 19:38:33
Auroras blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign