2011-11-30 @ 17:41:45

Sedecim


Först av allt bara fyra grejer jag vill ha sagt: jag är inte ett dugg modeintresserat, så länge det ser någorlunda okej ut tillsammans skiter jag fullständigt i "outfiten", "outfit" på svenska är ett av det fulaste ord man någonsin importerat och det här är det töntigaste rubrik jag någonsin haft här. Så.

Istället för att lägga upp någon dagens outfit från någon gång, eftersom dagens outfit är så avskyvärt det kan bli, har jag här mina favoritplagg.


Enkla, svarta, snortighta Cheap Monday-jeans. Så välanvända att de börjar falla i bitar och jag behöver verkligen nya.
Musse-skärp i resår som jag haft sedan jag var typ fem bast. Det faller också i bitar, men det ska nog gå att laga med lite superlim.


Korpskalle-tröja från Weekday. Lite för liten för att kunna ha till bara strumpbyxor, annars bara väldigt väldigt älskvärd.
SILLY WALKS <3 härifrån om någon hemsk människa skulle ha missat den med en söt liten autograf från herr Cleese. Lite halvtaskig passform sådär som bandtrjor och liknande brukar ha, så jag anvnder den tyvärr inte så mycket som jag borde. 200 av de mest välspenderade kronorna i mitt liv.
Gulligulligulltröja inhandlad på David & Goliath i London. Vanligtvis gillar jag inte passformen på tjej-tshirts, men den här är ju för söt.


Finfina hamstelinnet, vet inte hur många år jag har haft det. Två och ett halvt typ och den lilla filuren gör en fortfarande lika glad.
Randiga leggings och totalt urtvättade blommigastrumpbyxor från Lindex respektive H&M. Good shitz.

Sedär.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign