2011-11-23 @ 20:21:49

Nein

WHAAAAAAAAAAAA. NÄSTAN KLAR MED EN AV TVÅ HISTORIAUPPSATSER SOM SKA VARA INNE NÄSTA FREDAG OCH HELVETE VAD JAG ÅNGRAR ATT JAG VALDE HISTORIA, JAG HAR NOLL DICIPLIN, JAG SKRIVER JU LIKSOM DET HÄR ISTÄLLET FÖR OM INDISKA SEPOYUPPRORET 1857. JAG KANSKE SKA BYTA SPRÅK PÅ RUBRIKERNA FÖRRESTEN? JA. LATIN SKA DET VARA. FUCK YEH. SKULLE EGENTLIGEN HA LÄST LATIN I SKOLAN MEN NEEEEEE, JAG SKULLE JU TVUNGET LÄSA HISTORA SÅ ATT INTE TIMMARNA GICK IHOP. OCH DÅ BLIR DET RUBRIKER PÅ TYSKA.


Drömscenario: Börja töja upp örsnibbarna utan en pojkvän som gnäller alldeles för mycket över det och beställa hem en massa kläder från Drop Dead och skaffa ett fisheyeobjektiv och bli fett hipster. Ta studenten med MVG i allt utom idrott och estetisk verksamhet (det första är det ganska kört i, det andra orkade jag aldrig göra något vettigt i). Börja någon fancy utbildning och bli bäst i världen på fotoljussättning, retuschering och grafisk formgivning. Bli AD på en ashäftig reklambyrå. Flytta ihop och kanske gifta mig med en trevlig människa (förslagsvis en lång och snygg kille som heter Victor). Skaffa ett barn som heter Peder. Bli reklamansvarig på Google eller Apple eller så. Bli sjuttio år gammal med tatueringar och piercingar och blått tuperat hår och aldrig ha kysst mer än en enda person. Och skriva klart historiauppsatsen.
astrid

härliga planer

;)

2011-11-23 @ 21:38:41
astrids blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign