2011-11-17 @ 17:32:07

Grejer som hänt idag:

▲ Boxades och gjorde en satans massa situps på idrotten igår utan en tanke på att man kanske behöver stretcha efteråt, så jag har gått runt och gnällt på hur ont jag har i armarna och magen hela dagen. Victor, förbered dig på en oerhört rolig helg.
▲ Var asduktig och gick hem till min mor och cyklade på hennes träningscykel. Förvisso bara en halvtimme ganska långsamt och med puls i 200 och ben som värkte som fan under tiden och knappt bar mig efteråt. Men ändå.
Gick till biblioteket (och det är fan LÅNGT från mamma). Lånade en 700 sidor lång bok om antisemitism. Kände mig ganska nazistisk.
Tittade en gång till på ett par jeans jag velat ha väldigt länge men som bara funnits inne 25", en storlek för stort. (Jag är ganska smal men extremt KORT, ifall någon var på väg att gnälla.) 24" fanns dock att beställa, så jag provade samma modell i en annan färg och hör och häpna, de var för stora. I lyckoruset av OJOJOJ HERREJÄVLAR VAD JAG ÄR SMAL drog jag på mig 23" också och det krävdes några minuters hård ansträngning för att få igen gylfen, men de satt helt perfekt. Aaaaaah the joy.
▲ Ändrade planer: istället för att jag åker till Borås imorgon kommer herr Slaskmongo hit. Varit för lat för att både dammsuga och byta lakan och flytta undan böcker som ligger spridda i hela rummet sedan sist han var här så jag borde antagligen ta tag i det nu. Heido.


Liten var söt i söndags.
astrid

fin kisse :D den ä söt!

2011-11-17 @ 22:01:31
astrids blogg
F4N4T4B01

ska fan sno Liten och ha hos min pappa all de tajm.

2011-11-18 @ 00:24:41

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign