2011-03-16 @ 22:04:02

köpte lite svart och lite kritstrecksrandigt men smälte aldrig in så här får ni igen


Varit ensam hemma i några dagar och känt mig som en crazy cat lady. Humöret har gått som en jävla jojo. Nästan fotat upp en hel rulle. Missat när en av de finaste personerna jag vet dog (i sims, men ändå). Fått punka och gått ett ganska stort antal kilometer varje dag till tåget och till skolan och tillbaka igen. Träffat Emo för första gången på ganska länge och kramat sönder alla mina kompisar för att Piktåri är för långt borta. Sett nästan hela Blues Brothers innan jag somnade. Sover alldeles för mycket egentligen. Åker till Borås på fredag i alla fall. Brukar må ganska bra där.


Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign