2011-06-11 @ 14:13:26

MP1, 2010/2011

Ett helt läsår, tio månader, tillsammans med några av de finaste människorna jag känner.

















Utöver det här har jag hunnit med att
- skaffa en söt liten (eller nä....) pojkvän.
- fortfarande hålla ihop med och vara rent löjligt kär i min stora fula pojkvän.
- bli kompiz med en Amanda.
- SE JOHN CLEESE HERREGUD JAG KOMMER DÖ LYCKLIG.
- få en signerad Håkan Hellström-LP och komma på för sent att jag borde ha stulit hans vindruvor.
- byta hårfärg och klippa lugg, vilket jag har ångrat väääääääldigt länge nu.
- gnälla både över -25 grader och +25 grader utomhus.
- böla som fan över att mitt älskade älskade Skivlagret gick i konkurs.
- vara på ett bröllop!
- se Ukulele Orchestra of Great Britain. Dog lite för att det var så underbart.
- se finaste Annika Norlin (vars låtar jag för övrigt ska få skråla med till i sommar igen!!).
- få en gratisskiva i ett jättejättejättegulligt kuvert av OMFS.
- fota massor i skolans studio och utnyttja gratis-PS så mycket som möjligt.
- gå ut ettan med nio avklarade kurser och ÅTTA MVG, sådär lycklig att jag typ skuttade fram.
- vara med om tusentals saker till som inte lämpar sig för Internet men som har varit så fantastiska och det senaste året har faktiskt varit det bästa i mitt liv. Hittills, i alla fall.
Sofia

Gillar att jag byter hårfärg/frisyr på varje bild. :D

2011-06-11 @ 21:49:54
Sofias blogg
astrid

hahahha vilka underbara biledr :D och vilket underbart år det har varit, iaf dagarna med er MP1or :D<3

2011-06-18 @ 15:20:50
astrids blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign