2011-07-14 @ 15:09:02

hey det är premiär, inte mitt fel att memebase svämmar över av harry potter!

Känns som att jag aldrig någonsin skriver om något annat än Victor och Harry Potter nuförtiden, men det har inte hänt särskilt mycket faktiskt. Jag har jobbat, jag sprang på Everlyn i stan och så åkte jag till Norrköping för att se Markus Krunegård och tbh har inte allting sett jätteljust ut sista veckorna. Jag hatar egentligen folk som skriver på internet om hur deprimerade och ledsna och arga de är och sedan inte ett ord om varför, men... det struntar jag i just nu. Jag har i alla fall blivit väldigt mycket bättre på att hantera konflikter senaste åren.

HUR SOM HAVER. Den här helgen och de närmsta fyra veckorna kommer vara asbra. Just precis nu hade jag tänkt vräka i mig det sista av min glass framför Halvblodsprinsen och ikväll säger jag hejdå till mitt Weasleyhår och tar steg två mot Dumbledorehår. Imorgon är det sista dagen på jobbet (hejdå forever demensavdelningen!!) och Piktår Zitrån kommer hit. På lördag är det bio (!!!!!!!!) och på söndag åker jag till Skåne, näst-nästa vecka sticker jag till Umeå och Visfestivalen på Holmön och så har jag planerat att träffa Märtiz innan jag far vidare till Borås. Sedan börjar skolan och innan dess ska jag ha avverkat elva mattekapitel. HEHEHE










Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign