2011-12-07 @ 17:12:36

Lite om det här

Jag är för hipster och för arg på fjortisar för att skriva meningslösa saker här och jag är för lycklig för att kunna skriva något djupt och meningsfullt. Ingen musik vi lyssnar på handlar om att må bra, ingen har gått till historien utan att ha blivit krossad. Jag har ett helt hjärta och jag vet vad jag vill med livet och det största problemet jag har i framtiden är väl att jag och Victor med ganska stor sannolikhet kommer vara tillsammans om ett och ett halvt år och att vi vill plugga på olika håll. Och sådant passar liksom inte in på Internet. Ifall någon mer än Victor nu skulle tycka att det är hemskt jobbigt att jag inte längre lägger upp wall of text och tusen bilder varje dag.




1: Jaaaaa Victor, jag SKA lägga upp dagarna jag missat. Sluta gnäll. Ful är du också.
2: Glömde såklart stänga av blur-filtret på Poladroid fml.
3: HELVETE VAD JAG HATAR HISTORIA. Återgår nu till mitt konstanta uppsatsskrivande.
tina

du är så söt anna

2011-12-11 @ 13:42:22

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign