2011-08-03 @ 16:47:33

kanske har varit på holmön

Hallo!! Kom hem från Umeå halv åtta i söndags morse efter elva timmar i bilen. Var på Visfestivalen och såg Katten Skogmans Orkester och Säkert och andra och det var lite ensamt men fint. Har träffat en Ludde och varit med Märta för första gången på över ett år. Man hinner sakna henne rätt mycket på den tiden. Och så har jag till och med lyckats få upp min kondition från ickeexisterande till bara kass! Wooh!

Och jag fotar ingenting längre, tog inte en enda digital bild uppe i Norrland, och de analoga hade jag tänkt lämna in på framkallning imorgon. Men å andra sidan har jag haft en jävla tur de senaste dagarna så medan jag är borta i Borås kommer det att ramla in ett litet paket med en Pentax K-7 och ett Tamron 17-50mm f/2.8 här hemma. Wooh.


Katten Skogmans Orkester - All min kärlek:
Matts Jansson

Röbetter var inte så bra luktar lite unket ,men prova vanlig Henna fär ,fullt naturligt, finns på indiska, och hällsokost,mm mycket bra blodröd färg som andvänds ävet till att fusktatuera sig med, bra för håret,dush slangar går att köpa nya,,,35 kr ca

2011-08-09 @ 21:28:21
Matts Janssons blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign