2011-08-25 @ 15:50:43

en iPod och samhällskunskap


och jag måste verkligen börja fota mer. Har ju inga bilder alls längre :< Hursomhelst så har jag precis laddat ner Dunderpatrullens alla album så nu kommer Caps Lock För Öronen gå på repeat här hemma. Azummm.
Aliz

det fisheyet jag har är det omöjligt.

det är ett manuellt objektiv. så varje gång ljuset ute förändrats måste man sustera på kameran vilket jag själv tycker är väldigt jobbigt menmen.

fokussen har jag ingen aning om för att få, gäller ba att inte vara för nära objektet man fotar, men nästan det som är grejen med fisheye, man vill ju vara nära.

man kan inte heller zooma med det jag har.

Dock har jag ett av de billigaste fisheyen. Finns nog mycket bättre fast dock dyrare.

:)

2011-08-26 @ 17:29:08
Alizs blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign