2010-10-20 @ 14:31:08

vad gör man inte när man har tråkigt

100 Frågor - Orkar du?
Testet börjar: 13:45

1. Fullständigt namn? - Anna Fredrika Batman Johnsson
2. Ålder? - sexton år, en månad, åtta dagar. så tossigt.
3. Vart bor du? linköping
4. Färg på ditt hus? - rött
5. Hus eller lägenhet? - radhus lol.
6. Klass? - MP1. finaste som finns.
7. Vilket år tar du studenten? - 2013
8. När gick du upp i morse? - halv sju
9. När ska du sova? - om ett halvt dygn eller så
10. Vad har du ätit idag? - pasta, ketchup, ost
11. Dagens klädsel? - KLÄNNING, det trodde man aldrig, raggsockor, dr martens och victors kofta. igen. haha.
12. Dagens smink? - foundation, eyeliner och mascara för att det bara är drygt med mer :D
13. Dagens roligaste? - "vi är ju typ emogenerationen" - sofia

Socialt:

14. Har du många vänner? - arrå!
15. Har du ovänner? - nja alltså nä.
16. Vem chattade du med senast? - victor hoho.
17. Har du pojk-/flickvän? - JA :D
18. vem pratade du med sist? - cornelius, kornelia, sofia och evelyn
19. Vem fick du senast sms ifrån? - aztrid

Favorit:
20. Film? - meeeeh. amélie. eller the quest for the holy grail.
21. Låt? - just nu dom där jag kommer från
22. Mat? - digestivekex <3
23. Dryck? - FANTA EXOTIC
24. Färg? - svart
25. Stad? - london
26. Land? - sverige
27. Ämne i skolan? - grafisk kommunikation. och matte, för jag är en nörd.
28. Släkting? - alla mina kusiner, typ

Senaste:
29. Gången du shoppade? - definiera "shoppa"
30. Gången du bakade? - lördags hihi.
31. Gången du stulit något? - i söndags, victors kofta som sagt
32. Gången du rökte? - aldrig testat, fan vilken mes jag är
33. Gången du snusade? aldrig testat, fan vilken mes jag är
34. Personen du kramade? - cornelius <3
35. Gången du pussade någon? - i söndags fnizz
36. Personen du dampade på? - simon. typ.
37. Personen du bråkade med? - jag skrek "SHUT UP WOMAN" till amanda om det räknas
38. Personen du blev ovän med? - hähähä.
39. Gången du fick skrattattack? - några timmar sedan.
40. Personen du snackade i tel med? - far
41. Gången du grät? - hähähä
42. Gången du var kåt? - hähähä
43. Personen du sa snygg till? - skywalker tror jag, hihi.

Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - svart
45. Hund eller katt? - KISSE
46. Ute eller hemma? - hemma. typ. eller nä. ute. båda.
47. Tvspel eller datorspel? - dator, sims <3
48. Singel eller upptagen? - upptagen fnizz
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn, hahahah lunar <3
51. Ragga eller bli uppraggad? - med tanke på vilken mes jag är så... bli uppraggad.
52. Blont eller brunt hår? - meeeeh, går ju inte att välja. BRUN. ska man vara blond ska man ha en jävla snygg frisyr, men då är det awesome.
53. Har du blåa ögon eller bruna? - blå!
54. Choklad eller lakrits? - choklaaaad
55. Coca cola eller fanta? - FANATA <3
56. Pizza eller kebab? - sallad typ lololol
57. Randigt eller prickigt? - randigt
58. Blatte eller svenne? - är inte det där jävligt rasistiskt?
59. Älska eller bli älskad? - båda vad fan.
60. Leva eller dö? - leva, hahahha emo
61. Vänner eller familj? - vänner. helt klart.

Antal:
62. Personer du älskar? - rätt många tror jag.
63. Personer du hatar? - rätt några tror jag.
64. Glassar du ätit på en dag? - hahaha typ. två?
65. Gånger du haft minnesluckor? - 0
66. Gånger du varit hög? - 0
67. Personer du saknar just nu? - en. ._.

Vem:
69. Kommer du inte överens med? - ANDERS TRYGG
70. Vill du kyssa nu? victor. höhö.
71. Ska du träffa imorgon? - cornelius <3
73. Skickade du senast gb till i pea? - lol wat och vad hände med 72?
74. Spelade du tvspel med senast? - minns inte, haha. märta antagligen.
75. Vill du ta med på resa nu? - ööööh. blixten, till london.
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ANDERS TRYGG
77. Förtjänar att dö? - ANDERS TRYGG men nä.
78. Är söt? - litenkisse, hihi.
79. Vill du sova jämsides med i natt? - ADSFGF victor. ._.

Vad:
80. Gör dig glad? - my life is average
81. Gör dig ledsen? - finnar (tolka som ni vill. fast jag tycker ju om markus krunegård. vad jobbigt allt blev nu)
82. Vill du helst göra nu? - sova typ. eller sitta på en buss tvärs genom sverige, det hade varit fint.
83. Önskar du att du slapp göra? - frysa :<
84. Vill du ha nu? - PENGAR SOM FAN och en filt, tack
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? men orka, bara ett år kvar ju
86. Längtar du till? - FREDAG :D och nästa helg hihi.
87. Tycker du om dina betyg? - har inte ens några än DÖÖÖH.
88. Ångrar du i ditt liv? - öh typ allting fram till 2009. men jag har faktiskt varit ganska vettig efter det.
89. Är det bästa som hänt dig? - slutade på min högtadieskola. det mesta har varit rätt bra sedan dess.

Vad tycker du om?
90. Rökare? - luktar illa som fan men det ser ju häftigt ut
91. Bråk? - SLAXMÅL ÄGER men nä.
92. Killar? - fiiiiiina.
93. Tjejer? - skitstövlar. eller ja, alla tjejer jag kände förut i alla fall.
94. Skola? - AWESOME
95. Framtid? - kommer bli bäst.

Övrigt:
96. Är du kär? - jaaaaaa och det äger.
97. Hur lång är du? - EN OCH FEMTIOFEM och inga taskiga kommentarer nuva.
98. Första tanken när du vaknade? - inget, min hjärna funkar inte så bra på morgnar
99. Sista tanken när du somnade? - "borde jag ta av koftan? nä..."

100. Hur mycket är klockan nu? - 14:24


håkan hellström - dom där jag kommer från:

ALIZ

hehehe läste alla frågor :] och förrezten du var asnygg i inlägget nedanför!



svar: ååååh men oftaaah.. GÖR ETT TILL!

2010-10-21 @ 19:47:56
ALIZs blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign