2010-10-13 @ 17:42:02

alla vill se dig falla nu håkan hellström


I: åkte till skolan i soluppgång. hösten är rätt bra.


II: treorna på stylistprogrammet på min skola behövde nagelmodeller, och eftersom deras mentor råkar vara vår mattelärare blev det vi. två och en halv timme manikyr och nagelförlängning, helt gratis. gotta love ljunkan.


III: jag ska köpa nya glasögon och har nästan bestämt mig för de här även om det känns väldigt mainstream. jaja, snygga är de. vad tycker ni?


IV: två dagar kvar herregud. cornelius och jag smider redan planer för att kidnappa honom och gifta oss med honom. annie <3 john.


V: amanda är söt.

håkan hellström - river en vacker dröm (herrejesus vad fin):
harry potter skywalker

hej imorgon ska vi träffas. kommer bli jättefint och du är jättefin. och håkan är så fin också. fattar inte att jag ska träffa honom på måndag. har skrivit ett brev till hjälten. hoppas han tar emot det. hoppas han läser det. hoppas han ringer på min födelsedag som jag bad honom att göra. TÄNK OM HAN GÖR DET. då kommer jag svimma nästan. men hursomhelst. du är bra. och jesus vilken lång kommentar. ÄLSKAR FÖRSTA BILDEN FÖRRESTEN. puss hejdå

2010-10-14 @ 14:55:06
harry potter skywalkers blogg
Ellie

åh vad snygga naglarna blev!

2010-10-18 @ 02:06:11
Ellies blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign