2010-03-23 @ 20:24:01

i'll fight for every breath

idag fick jag en julklapp. att den är sjukt gullig och det finaste jag sett på länge väger upp långt och väl mot att den är tre månader sen.





(tack victor <3)

allt flyter på. jag ägnar skoldagarna åt att håna islam med en pojke i min klass, rasterna åt en extremt skruvad bok och retsen av tiden åt mest ingenting. imorgon ska jag träffa emilia i alla fall. det blir fint.

kill hannah - believer

(adolf krunegård är förstås ett sånt där übergulligt internt skämt. när victor klippte sig såg han ut som en blandning av hitler och markus krunegård och därav adolf krunegård. fniss.)
Fanataboi

Puss, det är du värd.

2010-03-26 @ 19:13:56

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign