2010-01-17 @ 21:19:43

jag behöver:

- en egen dator
- en jävla massa tid för att lära mig photoshop
för om jag är snygg med photoshop, vad spelar resten för roll?

det är märkligt vad harry potter gör med mig. jag får för mig att jag är en del av något större. nej, jag förväntar mig inte att jag ska kunna vifta lite med en pinne och rädda världen från en massmördare, men... harry klarar sig. the daily prophet framställer honom som något motbjudande, en lögnare och ett tragiskt äckel som gör allt för att få uppmärksamhet. voldemort och alla hans dödsätare gör allt de kan för att söka reda på honom och döda honom och hela resten av trollkarlsvärlden hjälper till eftersom de hatar honom. en efter en tappar hans vänner tålamodet, de orkar inte med hans rädda-världen-mani och att han aldrig skrider till handling utan överger honom. med enbart hermione vid sin sida klarar han sig. och om han klarar det, varför skulle inte jag klara mig? jag vill tro att allt har någon betydelse, jag vill tro att allt slutar lyckligt.

Patrik

Riktigt cool bild :D

2010-01-19 @ 11:31:39
Patriks blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign