2010-02-18 @ 22:02:34

mother, am i good looking?

vet ni? det blev rött. oh cheezus. det har gått två och en halv månad sedan jag färgade det första gången och det är RÖTT. är jag glad? YESYESYES indeed. hihihi.

jag ska åka till london om två dagar men råkade bränna ganska mycket pengar på svindyr hårfärg (den löjligt billliga och helt löjligt bra jag brukar använda fanns inte på fyra olika ställen. fyra, kan ni tänka er hur ledsen jag blev?) smink och laakso. jag har ingen som helst aning om hur mycket pengar jag har heller, femhundra eller så? äh, det får duga.

jag är trött och jag fryser. balsam är inte bra för mig förresten, nu är mitt hår sådär äckligt mjukt igen. jag babblar bara nu, va? jo. men jobbiga saker blir jobbigt i längden och icke-jobbiga saker blir... trist. jag drömde att detektivbyrån spelade i kyrkan här igår natt. jon var med, fast det var inte jon utan en tant. det var bara runt trettio personer där, och jag var förstås den enda som gillade dem. ytterst fint. äääääähk jag vill tvätta håret, få bort all sabla extra-glansighet-på-tub.

jag är tråkig. gah.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign