2012-05-31 @ 22:20:54

rant of the week

satte mig på ezprezzo houze med ewerlyn efter skolan och hade ett förtroligt samtal om vilken skit madda kan vara ibland och om hur mycket vi avskyr folk som bloggar om sin vardag och enbart sin vardag. och här sitter jag och bloggar om hur jag har haft det idag.

I ALLA FALL. hade sista fotolektionen med madda idag och yay jag fick mvg och hon sade inte så jättesnälla saker till mig, vilket inte beror på att hon är otrevlig, hon är jättegullig, utan på att hon inte känner mig utan bara har sett att jag har lätt för att hetsa upp mig när jag diskuterar och att jag har somnat x antal gånger under våra fucking fyratimmarsredovisningar. jag började böla och hon trodde antagligen att det berodde på att det var en väldigt känslig punkt när det i själva verket bara berodde på att jag gråter jämt, åt allting, alltid. och jag grät för mycket och var för arg för att kunna prata ordentligt osv osv och ja. eh. mvg i alla fall.

OCH MVG I PROGRAMMERIIIIIING vilket är helt oförtjänat eftersom jag (näst efter fladder som dök upp på två lektioner, trevlig snubbe) var den minst motiverade och engagerade av alla. och; med risk för att låta som en skrytsam snorunge, JAG FICK MVG PÅ NATIONELLA I MATTE C. seriöst jag fattar det inte, det var knappt att jag klarade det i b. omg så lycklig

har varit på mini-fest hos isabella, ätit som en gris och sett mitt livs första chokladfontän. hängt alldeles för mycket på rs-forumet (det där grälet har eskalerat men alla står på min sida och folk har övergått till att diskutera mean girls så det är helt okej), tittat på jättemycket film, en del bättre än andra, host, haft sista lektionen i typ allting och aaaah det här känns bra. sommaaaaaar.

PÅ MÅNDAG ÅKER JAG TILL VÄRLDENS UNDERBARASTE OCH BÄSTA OCH GULLIGASTE OCH FINASTE MÄNNISKA OCH JAG SAKNAR HONOM SÅ SATANS MYCKET FY FAN DE HÄR VECKORNA HAR VARIT FRUKTANSVÄRDA DET HÄR KOMMER BLI JÄTTEBRA. är lite badass och hoppar över de sista dagarna i skolan och pussas jättemycket och går på hans student istället. en vecka efter det åker jag till kalmar och min kusins student och av en lycklig slump är piktår och benjamin också där just då. sover över på öland och sen har jag absolut ingenting planerat resten av sommaren.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign