2012-03-25 @ 15:48:29

vampyrer och annat gay

Så. Jag tittade på Twilight idag. Jag har sett den en gång tidigare, när den gick på bio, och då tyckte jag att den var jättebra, kanske främst för att jag alltid bryr mig betydligt mer om bildvinklar än skådespeleri. Och visst är den snygg! Bortsett från några enstaka handhållna alldeles för skakiga klipp är den jättefint filmad. Mysiga färger och helt underbara miljöer.

Men så var det ju allt det där andra. Jätteweird historia som ändå är hur förutsägbar som helst, ALLA ser kåta ut HELA tiden, onaturliga dialoger, ansiktsuttryck som aldrig ändras, alla ser bara extremt obekväma ut i varandras närhet och det bästa; i slutet pratar Bella om att hon vill bli vampyr för att för alltid kunna vara med en kille hon känt i TVÅ MÅNADER.

Älskade Twilight. Nu ska jag se tvåan och gråta lite till.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign