2012-03-21 @ 20:22:17

KLÄDER


Jag har jävligt mycket jävliga snygga kläder som jag aldrig använder och jag gissar att varenda liten flicka i världen vet hur det känns: man öppnar garderoben, tycker att allting är jättefult och så slutar det med att man bara använder samma typ tre plagg om och om och om igen. #whitepeoplesproblems

Så jag började räkna lite i min garderob och hittade TRETTIOSJU t-shirts, linnen och tjockiströjor, antagligen någon till som ligger i tvätten. Efter att ha läst om en massa människor som tvingar sig själv till att bara ha klänning eller ha olika mönster varje dag en månad i sträck, har jag nu bestämt att med start den första april ska jag ha på mig alla trettiosju tröjor på trettiosju dagar (undantaget alla svarta linnen att ha under stora t-shirts och koftor som jag har _varje_ dag). Jag tar en bild, om så än bara i Photobooth, varje dag och i mitten av maj sätter jag ihop dem och lägger upp här.

WHOOOAAAAAAAA.
astrid

heheh okej :P kul idé XD

2012-03-21 @ 21:41:51
astrids blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign