2012-03-27 @ 22:23:16

hur långt man än kommit är det alltid längre kvar

Idag har jag gjort av med 1600 kronor. Ehehehehheheheh
Iochförsig lade jag 1200 kronor på kläder från Drop Dead som jag velat beställa från sedan jag var en trettonårig emofjant, meeeeen som sagt, mitt objektiv känns väldigt långt borta. Ni får se vad det blev när det är framme!!

Meds är faktiskt en lite rolig historia. Jag hittade Meds + Black Market Music på cdon för ett tag sedan och precis när jag köpte den blev det något systemfel och när jag beställde igen någon vecka senare var den slut. Gjorde ett nytt försök med en annan version, enkelcd, men det verkar som att den tog slut precis innan jag beställde, så det fuckade också ur och nu finns den inte kvar på cdon. Bengans har den inte på sin hemsida, men jag frågade ifall den gick att få tag på och snubben-som-jobbar-där hittade ett enda exemplar som fanns i Göteborg, hurra! Utöver det så tycker alla att man säger "mens" när man pratar om den, så ni kan ju föreställa er Sofias min när man skuttade fram till henne mitt under lektionen idag och sade "jag tror jag har fått Meds!".

TYVÄÄÄÄÄÄÄÄÄRR medför allt det här att jag inte har råd att köpa 999 på superawesome vinyl. Men videon är ju i alla fall fin.

astrid

MENS! xD

2012-03-28 @ 17:26:55
astrids blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign