2012-03-15 @ 22:25:55

en torsdag

Jag städade mitt rum idag!! Applåder, eftersom jag inte gjort något större än att plocka upp de allra värsta klädhögarna från golvet på ett par veckor. Ehe. Så fort det blir några fler plusgrader utomhus behövs det en rejäl storstädning här. Anledningen till att jag orkade masa mig upp och säpa in dammsugaren heter Victor och han kommer hit imorgon och det gör mig väldigt glad för jag tycker om när han är här.

För några dagar sedan tappade jag förresten bort min kära Försvarets hudsalva, blev djupt deprimerad eftersom jag är djupt beroende och lallade iväg för att köpa en ny och upptäckte att Apoteket efter alla dessa år har släppt en veganversion av det. Jag hittade det gamla under skrivbordet idag och nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska vara snäll mot miljön och inte slänga fullt funktionella grejer eller om jag ska vara snäll mot djuren och sluta kleta in läpparna i kofett. ACK VILKA PROBLEM MAN HAR.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign