2012-02-14 @ 18:29:44

fjorton

Victor sov genom halva avsnittet innan han fick ett ryck och rullade med ansiktet rätt in i min armbåge. Gjorde absolut ingenting resten av dagen, åt smörgåstårta och tittade på WoW-videos och HIMYM och sedan åkte han hem och jag blev lite ledsen för jag tycker inte om att vara från honom. Och så tittade jag på mer Lost och kollade runt på ställen att söka sommarjobb till. Peppppppp!

Hade fotolektion idag också, gick mest genom färgprofiler och färgrymder och annat gulligt. Kul att äntligen ha en vettig lärare........ okej Bella var bra men vi lärde oss mest att sätt inte motivet i mitten och om man har stor bländare får man jättehäftiga bilder. Pratade med Madde efteråt om att framkalla bilder och vi har inga kemikalier kvar på skolan, men jag fick en rulle Tri-X och om allting skiter sig kan jag förhoppningsvis sno MTUs labb. Lämnade in en helt vanlig färgfilm på framkallning idag i alla fall, har nästan glömt vad jag fotat. Hurra.

Idag är det ju alla hjärtans dag också! Älskar att äntligen kunna kalla det dumt utan att låta jättebitter. Jag och Victor firade genom att smsa rövansikte och fittnylle till varandra hela dagen och ikväll ska jag och min far gå på Linköpings Studentspex.

Jag har en hel del inplanerat närmsta tiden också, för ovanlighetens skull. På fredag följer märtapysen med mig hem (EFTER SISTA HISTORIALEKTIONEN NÅGONSIN, HALLELUJA), på måndag/tisdag ska jag gå runt hela staden och tigga sommarjobb på reklambyråer och köpa massa töjningar med Tobbe (att ha kontakter äger, han har tydligen 80% rabatt på en jättestor piercingaffär, man ba yeeeeaaaah) och förhoppningsvis gå på bio med Isabella och på onsdag åjer jag till Berlin!!!!!!! Asgött. Ingen shopping överhuvudtaget eftersom Tyskland suger (jag har varit inne på ett H&M i Hamburg, det var..... tyskt) utan bara gå runt och titta på saker i fyra dagar ensam med pappa. Hurra!


Åh fotar inget längre, utom nya rullen då. Jättegammal bild med jättetöntigt motiv och ännu jättetöntigare redigering.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign