2012-04-25 @ 21:05:05

xx

jag måste verkligen sluta blogga när jag är trött, det är så osammanhängande att man blir mörkrädd. inte för att jag skriver så värst sammanhängande när jag är vaken heller haha.

hursomhelst så hade jag världshistoriens mest ovärda idrottslektion idag. gymnastikövningar med redskap utan någon lärare och kanske att jag faktiskt skulle ha försökt göra någonting om det hade funnits någon enda annan från media där, men det var enbart äckelsameleverna och några dansare och näääääeeee. satt på en bänk från början till slut, har inte varit så inaktiv sedan jag skolkade två och ett halv år i sträck lol. men nästa vecka är det inställt och veckan efter det är det nationellt prov i matte b så jag har EEEEENN lektion kvar i hela mitt liv och lyckan är total. isabella försöker övertala mig att komma i åttiotalsutstyrsel typ rosa baddräkt och benvärmare men... nääääeee.

efter skolan satt jag kvar och räknade i två och en halv timme, börjar nästan fatta grejer. ränta på ränta är fucking omöjligt och jag hade tänkt klara av d-kursen också. känner mig dutti i alla fall, även om jag bara har läst skit på raccoon society sedan jag kom hem eftersom mina kära far Mattegeniet inte är hemma.

PÅ FREDAG ÅKER JAG TILL BORÅS FÖRRESTEEEEEN, pepp. kramas med victor och gå på enorm femtioårsfest (hans pappa gillar lena philipsson dock. :))))))))))))) ) och lulla runt i min överdrivet gulliga tyllklänning. jag kan vara så jävla söt ibland.

*nakenchock* gnällde för min fotolärare över att vi hade för lite press på oss, så hon sade åt mig "kom hit med fem bilder som representerar kontrast", har bara lyckats fixa tre än men här är en. och typ det enda jag har fotat sista tiden.

och som avslutning på detta inlägg inte-mycket-bättre-än-förra, en av alla cplänkar som victor skickar till mig.
astrid

hehhhe jag tycker du ska köra på baddräkten o benvärmarna + pannbandet ;)

moahahhaha

2012-04-28 @ 09:22:55
astrids blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign