2012-04-24 @ 00:18:32

x

lovade visst victor att jag skulle blogga igårkväll.

världens finaste människa var här i helgen och han tog faktiskt inga överjävligt fula bilder på sig själv den här gången. tittade på när pappa spelade tjugotalsjazz på saxofon, iklädd hawaiiskjorta, i lördags till en fotouppgift. ganska bra.

ligger som vanligt efter i alla ämnen jag har typ men jag impoviserade en bokrescension på ljudet i fredags och hittade på ett eget javaprogram för fibonaccis talföljd idag. </nörd>

blev medlem på raccoon society idag. blir glad över att det finns människor på internet som faktiskt är snälla. även om jag mest gick med för att man kan vinna mat devines gitarrfodral.

seriöst jag borde sova. måste röja upp rummet och sedan gå upp om typ sju timmar men jag orkar inte. vill bara... inte vara ensam här. sängen luktar fortfarande som victor. ska titta på någon film. måste ladda ner en massa serier också.

godnatt.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign