2012-04-19 @ 18:10:38

popfluff och golf



Testade volympuder för första gången igår. Mosade i massor när jag redan skitigt hår fullt med sprayretser och det är som fucking Svinto just nu. Plus att jag inte ens minns när jag hade så fluffigt hår senast, ser ut som en trettonåring dödsförälskad i Håkan Hellström. brb dör

Gick upp två och en halv timme för tidigt idag och dammade, dammsög och läste tidningen. Vuxenpoäng. Gick till skolan enbart för att göra "kameraprov", dvs bevisa att jag kan sådant jag lärde mig för fyra år sedan. Asvettigt.

Annars har jag mest ont i magen av situps (tre lektioner kvar nu, sen är jag friiiiiiii) och andra anledningar. Saknar Victor så fruktansvärt mycket, till och med med tanke på avståndet har vi träffats alldeles för lite sista tiden. Men han kommer hit imorgon, det blir bra. Tröstar mig med Bob och Skogman, hund och katt.

- kolla-kattungar-på-tumblr-paus -

BLUSEN KOM IDAAAAG. och självklart är den precis så lång att den är omöjlig att ha till shorts och kjol och så kort att den är omöjlig att ha som klänning. Kanske antagligen varit bättre att vänta på att de fick in XS, fuck DD och deras två meter långa modeller. Jag har dock inte tvättat håret sedan i måndags osv och serförjävla risig ut men ni kan beundra skönheten på hemsidan.

bob hund - Det överexponerade gömstället:


Katten Skogmans Orkester - Tiger Woods:

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign