2012-04-17 @ 22:20:14

Öron och grejer

Jag har en kompis som har de snyggaste öronen jag någonsin sett typ (34 mm <3) och jag pratade med honom för ett tag sedan om att jag är så rädd för att det ska göra ont att jag töjer löjligt långsamt. Han svarade "äh det ska göra ont i början, när du kommer över fem självtöjer det" så jag mosade in en massa grejer och till en början gick det bra, nu är mina örsnibbar svullna och jätteömma och fulla med torkat blod och var. :D:D:D:D:D:D lita aldrig på en hipster. Kanske borde investera i ett par nya ringar istället för att gå omkring med mina typ tio år gamla örhängen. Eller i alla fall, typ, koka dem. uuuuugh ska tvätta och försöka sova med bara ett par inatt.
F4N4T4B01

hatarej

2012-04-18 @ 22:58:52

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign